donderdag 23 januari 2014

Vandaag ben ik 10 weken! 


Joh dat is toch leuk om alweer jarig te zijn!! Mijn nieuwe familie zegt dat ik een béétje jarig ben, want echt jarig .. dat duurt nog heeeeeel lang.
Allemaal nieuwe leuke speeltjes, die ze kadootjes noemen kwamen te voorschijn uit een grote kartonnen doos; het Puppie Kado Pakket. Ik kreeg een heel zachte knuffel -even groot als ik ben- met een piep erin verstopt. Als ik er dan mee speel en het meesleep door het huis, dan laat ik ze af en toe de piep horen. Die zit een beetje verstopt maar soms vind ik 'm ineens als ik er heel wild mee ga schudden. Dat vind ik echt tof! 
Verder kreeg ik uit die doos een botje om op te kauwen. Dat is goed voor m'n tandjes zeggen ze en die ruikt ook nog eens heel lekker.
Juist toen ik druk aan het spelen was, zeiden ze dat ik op de foto moest (zie hieronder) maar daar had ik eigenlijk helemaal geen tijd voor. En ik werd ook nog gewogen. Dan moet ik stil staan en dat is best ontzettend moeilijk voor mij. Maar daarna mocht ik net zo lang met de nieuwe speeltjes rennen door het huis als ik maar wilde. Tenslotte ben ik een Windhond toch.
Toen ik wilde gaan slapen met de nieuwe knuffel mee in de bench, mocht ik voor het eerst een klein hapje proeven uit een blikje dat ook uit de grote doos kwam. Wauw! Dat smaakte goed zeg.
Weet je, ik wil wel iedere dag een beetje jarig zijn...    pootje Elfie xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf hier een reactie. Want vragen staat vrij.
Of heb je misschien een opmerking, een idee of geef gewoon je mening.
Tot mails! Pootje Elfie xx xx