donderdag 16 januari 2014

Hiep hoera, ik ben vandaag een beetje jarig                

"Hoera, vandaag 9 weekjes oud" zeiden mijn nieuwe baasjes. En daarom mocht ik zomaar alle overgebleven broodkruimeltjes van de tafel snoepen. Anders krijgen de vogeltjes het altijd zeiden ze en nu mocht ik ze.
Best wel spannend zo hoog van de grond dus ik heb het maar heel snel allemaal opgesmikkeld. Soms was dat nog best lastig want ze plakten een beetje aan m'n snuit. En ik mocht ook een klein stukje kaaskruimel proeven. Nou dat smaakte naar meer!


 

En ik heb ook kadootjes gekregen: een heel zacht halsbandje (van hertenleer) dat eindelijk goed past, maatje 2XS. En een piepspeeltje. Dat geluid was best wel eng in het begin maar nu ben ik er wel aan gewend hoor. Ik vind het léuk!! Af en toe doe ik net of ik een kleine wolf ben en dan ren ik door het huis met het piepspeeltje. Da's vet joh! M'n nieuwe baasjes zeiden na een tijdje opeens "nou is het wel genoeg", juist toen ik de smaak te pakken kreeg. Snap je dat nou? Maar ja, ik werd er zelf ook best wel moe van en ben erna gelijk in slaap gevallen. 
En weet je, ik wist niet eens meer dat ik dat rare ding, dat riempje nog om m'n nek had toen ik weer wakker werd. Verder ben ik vandaag voor de tweede keer buiten de deur geweest en heb kennis gemaakt met de buren.
Ook weet ik hoe ik heet:"Elfie" zeggen ze dan en dan kom ik heel gauw als ik dat hoor zeggen.      Pootje Elfie xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf hier een reactie. Want vragen staat vrij.
Of heb je misschien een opmerking, een idee of geef gewoon je mening.
Tot mails! Pootje Elfie xx xx