maandag 20 januari 2014

Spelen, eten, slapen, ontlasten, spelen, eten, slapen etc.

Vandaag woon ik precies één week in het nieuwe huis en ik heb het best druk joh. Zoveel leuke en spannende dingen te ontdekken en iedere keer is er weer iets nieuws om m'n tandjes in te zetten... maar het leukste is lekker wild spelen. Ik laat dan zomaar ineens een kefje horen. Pfff daar krijg je honger van zeg. En als ik dan gegeten heb wordt ik best wel moe en val zomaar in slaap. Als ik wakker wordt stretch ik even en ren dan gelijk het hele huis door. Ze moeten wel zien dat ik er weer ben (en dan weet ik óók dat ze mij niet vergeten zijn). Als ik ze dan heb begroet krijg ik allemaal knuffels terug, mijn staartje moet er van zwaaien. En dan ren ik na een paar rondjes naar mijn privé toilet. Die is steeds op dezelfde plaats dus ik kan het makkelijk terugvinden. Op de kranten doe ik dan m'n plasje en dan krijg ik een lekkertje als beloning! Dan ga ik weer een uurtje spelen en hollen, wat brokjes eten en weer spelen tot ik er moe van ben. En dan ga ik lekker slapen in mijn zelf gekrabbelde holletje in de bench. Mijn dagritme is: spelen - eten -  slapen - ontlasten - spelen - eten - slapen etc. Volgens mijn baasjes groei ik hiervan. En ik vind het allemaal zooo leuk!    Pootje Elfie xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf hier een reactie. Want vragen staat vrij.
Of heb je misschien een opmerking, een idee of geef gewoon je mening.
Tot mails! Pootje Elfie xx xx