zaterdag 14 januari 2017

Flashback 

Niet dat ik mij iets herinneren kan, maar mijn baasjes zeggen dat ik vandaag precies drie jaar geleden {klik hier} het veilige nestje bij mijn soortgenootjes verlaten heb om groot te gaan groeien tot wie ik nu ben. En {klik hier} voor mijn eerste dagen- en weken t/m onderaan de pagina het allereerste geplaatste blogje (naar beneden scrollen).
Hieronder kijken we terug op mijn laatste familiedag en de eerste nieuwe dag thuis:

De laatste dag...
samen bij mijn mama (links) en met mijn zusje (midden)
in mijn petbedje dat ik nu nog steeds heb!
En de eerste dag in mijn nieuwe huis (onder):


xx xx Elfie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Schrijf hier een reactie. Want vragen staat vrij.
Of heb je misschien een opmerking, een idee of geef gewoon je mening.
Tot mails! Pootje Elfie xx xx